Publicat 29/09/2026 10:21

Protecció Civil envia una nova ES-Alert a l'Alt Penedès, Anoia i Baix Llobregat (Barcelona)

Archivo - Arxiu - Treballadors de Protecció Civil durant una prova d'enviament massiu de missatges a mòbils per alertar d'emergències, a la sala de comandaments del CECAT (Centre de Coordinació Operativa de Catalunya) de la Conselleria d'Interior a Barcel
David Zorrakino - Europa Press - Arxiu

BARCELONA 29 set. (EUROPA PRESS) -

Protecció Civil ha enviat un nou ES-Alert aquest dimarts a les 10 hores a l'Alt Penedès, Anoia i Baix Llobregat (Barcelona) per risc d'inundacions per pluges torrencials durant les properes 3 hores.

"No sortiu a l'exterior, no aneu a buscar el cotxe ni baixeu a soterranis. Si esteu en risc, truqueu al 112", han apuntat des de Protecció Civil en un missatge a 'X' recollit per Europa Press.

Aquest dilluns a les 22.10 hores ja es va enviar una ES-Alert a les comarques de la Selva, Maresme, Vallès Oriental, Vallès Occidental, Barcelonès, Baix Llobregat, Garraf, Alt Penedès, Conca de Barberà, Baix Camp, Alt Camp, Baix Penedès i Tarragonès.

Contador

Contingut patrocinat