Publicat 14/11/2017 21:37

Presó per a un veí de Solsona per abusar de dues amigues de la seva filla de 13 anys

Una de les nenes té una discapacitat del 35% per dificultats en l'aprenentatge

   LLEIDA, 14 nov. (EUROPA PRESS) -

   L'Audiència de Lleida ha condemnat a un home de 55 anys, natural de Vélez de Benaudalla (Granada) i veí de Solsona (Lleida), a dos anys i quatre mesos de presó per abusar sexualment de dues amigues de la seva filla, de tretze anys.

   Una de les nenes té una discapacitat del 35% per dificultats en l'aprenentatge a nivell verbal i de socialització, segons la sentència, a la qual ha tingut accés Europa Press.

   Per fer tocaments a la menor amb discapacitat, quan la seva dona i la seva filla havien sortit un moment de casa, l'Audiència li imposa dos anys de presó i una multa de 1.500 euros, li prohibeix apropar-se a menys de cent metres de la nena durant tres anys i li imposa cinc anys de llibertat vigilada.

   Pel dia en el qual la seva filla va contactar per Internet amb l'altra amiga i ell va aprofitar la sortida de l'estada de la nena per interactuar sexualment amb la petit a través de la xarxa, el tribunal li imposa quatre mesos de presó.

   La sentència considera provat que l'acusat va establir amb les nenes una relació de confiança, arribant a comunicar-se per Whatsapp remetent-los en ocasions emoticones amb forma de cor i arribant a comunicar-se amb la més petita per Facebook.

Contingut patrocinat