Publicat 20/02/2022 18:57

A presó per presumptament assaltar i deixar inconscient un home de 86 anys a Barcelona

Archivo - Arxivo - Un cotxe dels Mossos d'Esquadra
MOSSOS D'ESQUADRA - Arxiu

BARCELONA 20 febr. (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra van detenir el 9 de febrer dos homes de 29 i 50 anys, que ja han ingressat a la presó per presumptament assaltar un home de 86 anys a casa seva al barri barceloní de Sants i deixar-los, a ell i al seu fill, inconscients.

L'assalt va ser el 25 de novembre, quan la víctima havia anat a treure els diners que havia cobrat de la seva pensió i, en arribar a casa, dos homes van trucar la seva porta amb l'excusa de deixar-li una carta certificada per al seu veí, que no estava a casa, explica la policia catalana en un comunicat aquest diumenge.

La víctima els va obrir, i en girar-se per anar a buscar el telfon amb la intenció de trucar el seu veí i comprovar si esperava una carta, els lladres el van assaltar per darrere i el van deixar inconscient amb la maniobra del 'matalleó', que consisteix a escanyar fins que es perd el coneixement.

Van fer servir la mateixa maniobra amb el fill, que també estava a casa, i només es van emportar el sobre amb els 1.500 euros de la pensió, motiu pel qual els agents van decidir comprovar les cmeres de videovigilancia del banc per identificar els lladres que l'havien seguit.

L'home de 29 anys tenia "diversos antecedents" per robatoris violents a domicilis o a les entrades de blocs de pisos i, el de 50, una ordre de crida i cerca i ingrés a la presó.

Van ser detinguts a l''Hospitalet de Llobregat (Barcelona) i a Barcelona, la investigació continua oberta i no es descarta que hagin coms més robatoris violents.

Contingut patrocinat