BARCELONA 20 març (EUROPA PRESS) -
El Jutjat d'Instrucció 2 de Berga (Barcelona) ha decretat aquest dimarts presó provisional comunicada i sense fiança per un delicte d'homicidi per a l'home detingut el dissabte per matar la seva mare en aquesta localitat.
Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), a més de la declaració del detingut en el jutjat, s'ha pres declaració a tres testimonis.
Els Mossos d'Esquadra van detenir la nit de dissabte l'home, de 37 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Berga, com a presumpte autor de la mort de la seva mare.
El detingut es va presentar cap a les 22.00 hores a les dependències de la Policia Local de Berga i va explicar als agents que acabava de matar la seva mare al seu domicili.
Diverses dotacions de la Policia Local i dels Mossos d'Esquadra es van desplaçar fins a l'habitatge de l'home al carrer Pietat, on van localitzar el cos sense vida d'una dona.
La víctima, de nacionalitat espanyola i de 56 anys, presentava signes d'haver estat agredida amb una arma blanca i, davant aquests fets, els policies van detenir el fill de la víctima.
Segons va informar el diari Regió 7, la víctima és Manela Quesada, una dona coneguda de la societat civil de Berga que era presidenta d'Asfam Berga i directora del Grup Horitzó.