LLEIDA 11 gen. (EUROPA PRESS) -
El Jutjat d'Instrucció en funcions de gurdia de Lleida ha decretat aquest dissabte presó provisional per a l'home de 24 anys detingut com a presumpte autor d'un delicte d'agressió sexual i tres delictes d'abús sexual, han informat els Mossos d'Esquadra en un tuit que ha recollit Europa Press.
El sospitós va ser arrestat el dijous 9 de gener com a resultat d'una investigació que va comenar a finals del 2018, després que els Mossos tinguessin notícia que un home jove havia fet "tocaments violents" a noies mentre anaven pel carrer i, de vegades, al portal de les seves cases.
El presumpte agressor sexual les abordava per l'esquena, les hi tapava la cara i duia a terme els assalts amb rapidesa, i els agents no descarten noves acusacions, també per possibles delictes "anteriors al 2018".