Actualitzat 27/04/2018 19:52

La preinscripció universitària a Catalunya s'iniciarà el 5 de juny

Calmi Secretaria d'Universitats de la Generalitat
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 27 abr. (EUROPA PRESS) -

La preinscripció universitària per al curs 2018-2019 a les universitats públiques catalana i l'Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) s'iniciarà el 5 juny i durarà fins al 2 de juliol per a la convocatòria de juny.

En una resolució publicada en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (Dogc) recollida per Europa Press, la preinscripció universitària es farà per via telemàtica, i els estudiants hauran de fer arribar a l'Oficina d'Accés a la Universitat o les seves seus la documentació acreditativa dels estudis que els donen accés.

La primera assignació de places de la convocatòria de juny serà l'11 de juliol i la segona el 24 de juliol; per a la convocatòria de setembre, les preinscripcions del qual seran el 19 i 20 de setembre, la primera assignació serà el 2 d'octubre.

Els estudiants que siguin assignats en la primera preferència en la primera assignació en la convocatòria de juny es podran matricular del 13 al 18 de juliol.

PROGRAMA DE GESTIÓ

El Consell de Ministres ha aprovat l'acord que autoritza la creació del Programa de gestió de la preinscripció universitària, que s'inicia l'1 de maig i finalitzarà el 31 de desembre.

L'acord autoritza la incorporació a aquest programa de 16 efectius dels cossos administratiu i/o auxiliar administratiu mitjançant l'assignació temporal de funcions.

Contingut patrocinat