Publicat 08/02/2023 19:00

La Policia Nacional deté a Lleida uns membres d'Arran per presumptes sabotatges i cremar la Constitució

Archivo - Cotxe patrulla de la Policia Nacional
POLICÍA NACIONAL VALLADOLID. - Arxiu

LLEIDA 8 febr. (EUROPA PRESS) -

La Policia Nacional ha detingut aquest dimecres al matí uns militants d'Arran a Lleida per presumptament fer sabotatges, pintades i cremar la Constitució.

Fonts prximes al cas han explicat a Europa Press que la Brigada d'Informació de Barcelona ha fet dues detencions.

Per la seva banda, Arran ha assegurat en un comunicat que els militants arrestats aquest dimecres pugen a sis.

En un comunicat conjunt, Arran, el SEPC i el collectiu d'advocats Alerta Solidria han afirmat que les detencions tenen "origen en unes investigacions de mesos enrere, amb acusacions de delictes greus".

Amb motiu de les detencions, aquestes organitzacions han convocat una protesta davant la comissaria provincial de la Policia Nacional a Lleida.

Contingut patrocinat