Publicat 21/05/2015 15:37

Planeta Junior aposta per les sèries 'Mutant Busters' i 'Oliver Rock' i la figura de Heidi

Heidi 3D
Foto: PLANETA JUNIOR

BARCELONA, 21 Maig (EUROPA PRESS) -

La productora i distribuïdora audiovisual Planeta Junior aposta aquest any per la sèrie juvenil 'Oliver Rock' --primera sèrie d'imatge real que produeix--, la d'animació 'Mutant Busters' i convertir la figura de Heidi en una icona més enllà de la versió en 3D que acaba d'estrenar-se en televisió, han explicat aquest dijous el director, Ignacio Segura, i el director comercial internacional, Diego Ibáñez.

   La companyia, de Grup Planeta i De Agostini, preveu que tant 'Mutant Busters' com 'Oliver Rock', actualment en producció, puguin arribar a la televisió a finals d'any, però si aconsegueixen un acord amb una 'network' per a la segona, la seva estrena en obert seria el 2016.

   Ibáñez ha definit 'Mutant Busters' --que coprodueixen al costat de Kotoc i Famosa-- com una barreja entre 'Walking Dead' i 'Mad Max' per a nens en un futur postapocalíptic en el qual dominen els mutants, i que acompanyarà la possibilitat que els últims tres minuts del capítol es puguin emetre per TV com en plataformes digitals.

   La sèrie per preadolescents 'Oliver Rock' --coproduïda al costat d'Isla Producciones i Sony Music-- narra les peripècies d'una banda de rock que viuran multitud d'aventures i tindrà una potent proposta musical, en la qual participarà el conjunt La Sonrisa de Julia.

   La versió de 'Heidi 3D' s'acaba d'estrenar a Clan Televisión -amb pas previ per Canal Panda-- doblant la seva audiència mitjana, i Planeta Junior vol convertir la imatge de la nena en una "icona atemporal" més enllà de la sèrie, amb una línia de roba i tèxtil de la llar.

   Segura i Ibáñez han explicat que es troben en negociacions amb diferents 'retails' per a la línia de roba i que volen convertir la figura de Heidi en una nova Hello Kitty; també preveuen que Famosa llanci a finals d'any la nina i peluixos de Heidi i de cara al 2016 'play sets' amb la sèrie.

15È ANIVERSARI

   Amb motiu del 15è aniversari de Planeta Junior, tant Segura com Ibáñez han assegurat que el mercat ha canviat molt en aquests anys i que cada vegada "el nen compra allò que vol comprar" i hi ha més plataformes més enllà de la televisió.

   Han explicat que en aquests anys, Planeta Junior, que opera a 33 països, ha obert filials comercials a França, Itàlia, Grècia i Polònia i l'est d'Europa i Turquia, un mercat que acaben d'obrir i que obre "una porta", segons Ibáñez.

   Segura ha explicat que Planeta Junior va néixer amb una voluntat d'internacionalització i que el 2014 va signar un acord amb DreamWorks Animation, als quals representen a Espanya, Portugal, Grècia, Turquia, Itàlia i l'est d'Europa.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés