Actualitzat 17/05/2018 17:50

Plácido Domingo mostrarà al Liceu la seva passió per la sarsuela aquest diumenge

 El tenor Plácido Domingo (arxiu)
Europa Press - Arxiu

BARCELONA 17 maig (EUROPA PRESS) -

El cantant Plácido Domingo desplegarà aquest diumenge al Gran Teatre del Liceu la seva passió per la sarsuela a un concert amb l'Orquestra Simfònica del teatre amb direcció del mestre valencià Ramón Tebar.

Segons ha informat el Liceu en un comunicat, acompanyaran al cantant la soprano porto-riquenya Ana María Martínez i el tenor canari Airam Hernández.

El concert se celebrarà també el 22 de maig a la Sala Mozart de l'Auditori de Saragossa dins dels actes de commemoració del tenor Miguel Fleta.

El programa tindrà un ampli ventall d'obres de sarsuela, un gènere que Domingo ha conreat des de la seva joventut, quan formava part de la companyia dels seus pares, la soprano Pepita Embil i el baríton Plácido Domingo Ferrer.

Entre les peces seleccionades del programa destaquen 'Amor, mi raza sabe conquistar', 'Intermedio', 'Lamento de María', 'Jota' i 'Mi aldea', entre d'altres.

Contingut patrocinat