Publicat 10/04/2019 17:51

'Peter Pan el Musical' torna modernitzat al Teatre Apolo després de 19 anys en escena

'Peter Pa El Musical' Torna Modernitzat Al Teatre Apollo Després de 19 Anys En Escena
THEATRE PROPERTIES

Es tracta d'una producció de format més redut, amb l'essncia de la histria de Barrie

BARCELONA, 10 abr. (EUROPA PRESS) -

L'espectacle familiar 'Peter Pan el Musical', basat en el text teatral de J. M. Barrie, torna per segona vegada al Teatre Apolo de Barcelona amb un format més curt i modern després de 19 anys als escenaris des de la seva estrena de la m de la productora Theatre Properties i amb la direcció de Tomás Padilla.

L'obra, que al llarg dels anys s'ha representat en nou pasos diferents i que podr veure's a Barcelona els caps de setmana del 13 d'abril al 5 de maig, est fent una gira espanyola que finalitzar a les Illes Canries i que l'ha portat a representar-se en teatres de capitals de província en qu "mai no arriben els grans musicals", ha explicat en roda de premsa aquest dimecres el mateix Padilla juntament amb l'actriu i ballarina Silvia Villaú, assistent de direcció i que dona vida al personatge de Peter Pan.

L'espectacle que es podr veure a l'Apolo és el mateix que es va estrenar fa 19 anys com una adaptació de l'obra de Barrie, que ha dut a terme 4.500 funcions i ha rebut més de quatre milions d'espectadors, per amb un format més redut que permeti "visitar nous teatres i abaixar el preu de l'entrada", segons Padilla, també impulsor de la productora Theatre Properties.

ESPECTACLES DE QUALITAT PER AL PÚBLIC INFANTIL

Malgrat tractar-se d'una producció de format redut, el director ha remarcat que la posada escnica compta amb efectes especials i projeccions en 3D, així com amb canvis de decorats, perqu considera que és necessari oferir al públic infantil "espectacles de qualitat", malgrat catalogar-lo com a apte per a tots els públics.

Padilla també ha assenyalat que la reducció de l'obra --que ha passat de tenir una durada de tres hores a una hora i mitja-- garanteix "més atenció" per part dels més petits, perqu la funció cobra un ritme més rpid i ofereix uns canvis d'escena més automtics.

VARIETAT D'ESTILS MUSICALS

Les alteracions de l'espectacle també han afectat el vessant musical, perqu s'han "diversificat els gneres", cosa que conforma un repertori de més d'una desena de temes que s'emmarquen en el rock, el pop, la balada i el soul i amb la particularitat que tots els personatges es poden identificar amb un estil.

Aquesta varietat ha resultat en "canons molt fresques" que el públic s'aprn amb facilitat i amb posades en escena molt visuals que permeten la interacció entre els actors i els nens, segons ha assenyalat Villaú.

Respecte a les edicions anteriors, aquesta nova adaptació ha eliminat alguns temes i ha afegit una canó de comiat que llana un missatge d'esperana a l'espectador i el convida a "mantenir durant al llarg de la vida la innocncia que un porta a dins".

Així mateix, Padilla ha explicat que tots els temes es canten en directe a l'escenari, encara que la música ha estat gravada a l'estudi, i les canons són produccions originals de la companyia, sota la direcció musical de César Belda.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés