Publicat 19/02/2014 17:04

Personalitats de la cultura defensen "entrenar l'ànima" en un 'espot' televisiu

Jose Corbacho
ESTRELLA DAMM

BARCELONA, 19 febr. (EUROPA PRESS) -

Personalitats de la cultura catalana defensen "entrenar l'ànima" a l'últim 'espot' televisiu d'Estrella Damm, que anima a sortir al carrer i gaudir de la cultura en totes les seves expressions, en la seva campanya 'Mediterràniament', segons ha informat l'empresa cervesera en un comunicat.

A l'anunci hi desfilen les cares d'Ajo Micropoetisa amb Judit Farrés, Albert Adrià, Antonio Díaz, Ball de Diables de Tarragona i el Drac de Sant Roc, Clara Segura, El Brujo, Israel Galván, Joan Baixas, Joan Colomo, Joan Rovira, Jose Corbacho, Julio Manrique, La Fura dels Baus, Love of Lesbian, Marinah, Pep Bou, Quartet de Corda (Gemma Pujol, Maria Tió, Javier González, Rocío López), Reugenio i The Hole (La Terratrèmol d'Alcorcón i Álex O'Dogherty).

"Al teu poble i a la teva ciutat, al teu barri, ara mateix, ara mateix, estan passant coses meravelloses. Al·lucinants. Interessants. Segur. Experiències úniques, brutals, que et fan vibrar i posar dret", van explicant cadascun d'ells.

Aquestes 19 personalitats conclouen: "Aixeca't del sofà. Entrena l'ànima", cosa que desitja promoure la companyia, i a més busca motivar la gent perquè gaudeixi de la cultura i l'espectacle.

"Aquesta és una convicció que es reflecteix des de fa molts anys en el fort compromís d'Estrella Damm amb el patrocini i mecenatge cultural", ha sostingut l'empresa.

El rodatge es va portar a terme al llarg de tres setmanes durant el mes de gener, fent un recorregut per escenaris únics on els protagonistes de l'anunci representaven les seves obres: teatres, sales de concerts, convents i restaurants són algunes de les localitzacions que surten a l'anunci.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés