Publicat 12/09/2019 14:18CET

Penguin Random House crea 'Cursiva', la "primera" plataforma d'aprenentatge en línia en espanyol

Cursiva
PENGUIN RANDOM HOUSE

MADRID, 12 set. (EUROPA PRESS) -

Penguin Random House ha creat 'Cursiva', la "primera" plataforma d'aprenentatge en línia en espanyol que reuneix les veus "més expertes i influents" del món de parla hispana en un "ampli ventall" de matries a través de diverses categories d'aprenentatge, segons ha informat l'editorial.

Amb l'objectiu de posar a l'abast de qualsevol persona hispanoparlant una formació de primera qualitat en l'mbit de l'edició i de l'escriptura creativa, el grup editorial va impulsar l'any 2015 'www.escuelacursiva.com' com una escola d'escriptura i oficis de l'edició.

Amb aquest enfocament, 'Cursiva' va aconseguir arribar a més de 2.800 alumnes a través de 200 cursos, i va firmar acords amb institucions com la Reial Acadmia o la Universitat Pompeu Fabra per impartir diferents tipus de cursos en línia.

Ara, 'Cursiva' s'ha convertit en una escola multiconeixement que incorpora 90 cursos als que ja existeixen i amplia les categories d'influncia en quatre grups: creativitat, inspiració, benestar i empresa.

D'aquesta manera, es transforma en la primera plataforma d'aprenentatge en línia en espanyol que difon les idees i el coneixement de veus expertes i influents a través de vídeocursos i seminaris en línia i d'esdeveniments presencials tant per al públic general com per a les empreses.

'Cursiva' posa a la disposició dels alumnes autors publicats pels diferents segells de Penguin Random House a Espanya i l'Amrica Llatina, així com collaboradors habituals del grup que aporten una experincia professional real al curs.

Així mateix, ofereix a cada alumne el seu propi ritme d'aprenentatge, a més de poder connectar-se quan i des d'on desitgi. L'escola compta amb alumnes de més de 30 pasos, molts d'ells provinents de Llatinoamrica.

'Cursiva' proposa diverses modalitats d'aprenentatge que s'adapten a cada alumne en funció de les seves necessitats, com ara vídeocursos d'entre una i tres hores de durada, 'masterclass' de fins a cinc hores que aprofundeixen en diverses qüestions, cursos tutoritzats d'entre quatre i 60 setmanes o seminaris en modalitat presencial pels qui ho prefereixin.

A l'aula virtual, l'alumne pot trobar material de suport i un frum de preguntes en el qual pot compartir dubtes i comentaris.

"Un projecte com aquest ens ajuda a aconseguir un dels nostres eixos estratgics: connectar els nostres autors amb el major nombre de lectors possibles i, d'aquesta manera, aconseguir el nostre propsit, que no és un cap altre que crear un futur per als llibres i fomentar l'amor per la lectura com a part de la nostra vida", ha dit la CEO de Penguin Random House, Núria Cabutí.

Per la seva banda, la directora de Mrqueting, Comunicació i Desenvolupament de Negoci, Carmen Ospina ha destacat que, amb 'Cursiva', el grup editorial "refora el seu esperit innovador, i aprofita novament una tendncia de mercat, en aquest cas l'auge de la formació en línia, per donar als seus autors una oportunitat de difondre el seu contingut en nous formats i de connectar-los amb nous públics".

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés