Actualitzat 06/10/2018 09:19

Pedro Sánchez lamenta la mort de Caballé: "La seva veu i la seva dolçor romandran sempre amb nosaltres"

Caballé
EUROPA PRESS - Arxiu

MADRID 6 oct. (EUROPA PRESS) -

El president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, ha lamentat la "trista notícia" de la mort de la soprano Montserrat Caballé. "La seva veu i la seva dolçor romandran sempre amb nosaltres", ha assenyalat.

Així ho ha manifestat el president de l'Executiu en una publicació en el seu compte de Twitter: "Trista notícia. Mor una gran ambaixadora del nostre país, una soprano de l'òpera reconeguda internacionalment", ha apuntat.

La soprano ha mort als 85 anys la matinada d'aquest dissabte a l'Hospital Sant Pau de Barcelona, han informat a Europa Press fonts hospitalàries; s'hi trobava ingressada des de mitjan setembre.

El funeral serà el dilluns al migdia en el Tanatori dels Corts, mentre que la vetlla serà aquest diumenge a partir de les 14 hores al mateix centre, segons fonts funeràries.

Contingut patrocinat