Actualitzat 05/04/2013 15:25

La PAH aconsegueix paralitzar el desallotjament d'una dona de 71 anys amb Alzheimer fins al 24 de maig

Miembros de la PAH en la Ciudad de la Justicia
EUROPA PRESS

MADRID 5 abr. (EUROPA PRESS) -

La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH) i dos grups 'stopdesnonaments' de Tetuan i Chamartín han aconseguit aquest divendres paralitzar fins al 24 de maig el desallotjament una dona de 71 anys amb Alzheimer, després de concentrar-se durant més de tres hores davant de l'habitatge, situat al número 144 del Passeig de la Castellana, on ha viscut la dona en règim de lloguer durant 30 anys.

En declaracions a Europa Press, un amic del fill de l'anciana, Javier González, ha explicat que la comissió judicial ha decidit paralitzar el desnonament fins al 24 de maig. Tot i això, segons ha precisat González, la família ha presentat un recurs d'empara al Tribunal Suprem (TS) amb l'objectiu de revocar la decisió del Jutjat d'Instrucció número 19 de Madrid.

"Hem presentat el recurs basant-nos en la greu situació de l'afectada, Mónica Briceño. Comptem amb informe favorable del servei de Salut Mental de la Comunitat de Madrid, en què es detalla que si Mónica canvia de lloc de residència podria veure's agreujada greument la seva malaltia", ha assenyalat González.

La notícia de la paralització s'ha conegut després que al voltant de cinquanta activistes antidesnonaments s'hagin concentrat durant al voltant de tres hores davant de l'habitatge. Segons ha informat la Direcció Superior de la policia de Madrid, la protesta s'ha saldat amb dos detinguts als quals se'ls acusa de resistència i desobediència a l'autoritat.

Contingut patrocinat