Publicat 29/6/2020 17:59:53 +02:00CET

Optimot atén a més de 110 usuaris setmanals durant el confinament

Captura de pantalla del portal de consultes lingüístiques en català Optimot
EUROPA PRESS

BARCELONA, 29 juny (EUROPA PRESS) -

El servei de consultes lingüístiques de la Generalitat de Catalunya, Optimot, ha mantingut la seva activitat durant l'estat d'alarma i ha atès de manera personalitzada a més de 110 usuaris setmanals durant el confinament, ha informat aquest dilluns en un comunicat la Conselleria de Cultura.

El Govern ha informat també que el Servei d'Atenció Personalitzada (SAP) d'Optimot ha registrat entre el 13 de març i el 17 de juny un total de 207 nous usuaris, 6 dels quals són de la Comunitat Valenciana i 5 de les Illes Balears, i ha atès un total de 1.527 consultes.

A més del SAP, Optimot compta amb un cercador, que juntament amb les consultes personalitzades ha arribat als 13.318 usuaris registrats i més de 71.500 consultes ateses; una xifra rècord en els 12 anys que el servei ha estat en marxa.

Contador

el més llegit

  1. 1

    Tarragona intensificarà les sancions per no complir les mesures de prevenció del Covid-19

  2. 2

    Alba Vergés no descarta confinar a casa als veïns del Segrià (Lleida)

  3. 3

    Tres detinguts en una operació antijihadista a Badalona (Barcelona)

  4. 4

    AMP.- Coronavirus.- L'alcalde de Lleida recolza la decisió de confinar el Segrià

  5. 5

    Glovo ultima un acord per incloure tots els mercats de proveïments d'Espanya a la seva plataforma

La actualidad más visitada en EuropaPress logo: La actualidad más vista