BARCELONA 17 maig (EUROPA PRESS) -
La nova novel·la de Paulo Coelho 'Hippie' sortirà a la venda a Espanya en castellà i català el 28 i 29 d'agost, respectivament, de la mà de Planeta i Columna, han informat tots dos segells en sengles comunicats.
Basant-se en la seva experiència a bord del Magic Bus el 1970, Coelho porta els seus lectors a reviure el somni transformador, igualitari i pacifista d'una generació que es va atrevir a desafiar tots els patrons establerts per Occident, en un viatge al passat "que es converteix en una inspiració per al futur".
Es tracta de la seva novel·la més autobiogràfica, en la qual narra la trobada entre dos joves: Paulo, que somia amb ser escriptor i arriba a Amsterdam a la recerca de llibertat i d'un sentit per a la seva vida, i Karla, una noia d'uns vint anys de Rotterdam decidida a canviar la seva forma de veure el món.
Junts recorreran la ruta Hippie que realitzava el llegendari Magic Bus, un viatge per Europa i Àsia rumb a Katmandú.
Durant aquesta experiència viuran una gran història d'amor i amb ells aniran passatgers de diferents nacionalitats que al llarg del recorregut es plantejaran les seves prioritats i valors vitals.