Actualitzat 12/11/2014 17:07

Nou històries quotidianes a la campanya de la Loteria de Nadal

El nuevo anuncio de la Lotería de Navidad
Foto: YOUTUBE

MADRID, 12 Nov. (EUROPA PRESS)

Nou històries "quotidianes" seran les protagonistes de la campanya de la Loteria de Nadal d'aquest any, totes elles dirigides per Santiago Zannou ('El truco del manco') i posades en marxa per l'agència Leo Burnett, donant d'aquesta manera relleu a l'espot de l'any passat protagonitzat per Raphael i Montserrat Caballé.

   Durant la presentació de la campanya publicitària a Casa d'Amèrica de Madrid, la presidenta de Loteries i Apostes de l'Estat (LAE), Inmaculada García, ha explicat que el cost d'aquesta campanya serà menor que l'any passat, arribant als 840.000 euros.

   La campanya tindrà un anunci central. En concret, aquest espot, de dos minuts i mig de durada, es localitza al bar de l'Antonio per recordar que "el premi més gran és compartir-ho".

   L'espot explica la petita història de Manuel, que per un any que no compra loteria veu com la Grossa ha tocat al bar de l'Antonio, el seu local habitual. Capcot, i després que la seva dona hagi de convènce'l, decideix baixar al seu bar de sempre, on els alegres parroquians brinden per tot arreu.

    Una copeta?", li diu entusiasmat el somrient Antonio. "Per a mi un cafetó", diu el moix client. I quan Manuel demana el compte... arriba la màgica sorpresa.

   L'anunci s'ha gravat als districtes madrilenys de Villaverde i Fuencarral i té indirectament un toc castís, ja que una de les localitzacions escenari del rodatge ha estat un bar ubicat a Villaverde, concretament 'La Muralla', situat al carrer Acebes, 2.

   El simple fet d'haver estat rodant quatre dies ha donat a l'establiment "fama" i "publicitat", ha assegurat el seu propietari.

   Alhora, s'emetran tres espots més a la televisió en els quals es descobriran l'optimisme d'una lotera, els plans d'una parella quan s'assabenten que han guanyat el premi 'Grossa' i l'origen de la història entre els primers protagonistes, Manuel i Antonio.

   A més, Loteries ha habilitat una web 'www.elbardeantonio.es' que també oferirà cinc relats més que els internautes podran anar descobrint al llarg d'aquests dies.

LA IDEA CENTRAL, "COMPARTIR"

   Segons ha destacat el mateix Zannou, en aquesta ocasió la idea de la qual es partia era "compartir" i, d'acord amb aquesta indicació, es va posar a treballar. "La inspiració són els guions i en aquest cas ho teníem. Amb aquests ingredients ens vam posar a treballar, tots ens hem pogut sentir identificats amb aquestes històries", ha apuntat.

   Preguntat al respecte si en aquesta ocasió es transmetia tristesa al recollir situacions difícils per a les persones, Zannou ho ha negat. "A vegades, quan un s'emociona, sembla trist, però no cal tenir por d'emocionar-se", ha assenyalat.

   En aquesta mateixa línia, García ha destacat que el que la campanya reflecteix és "emotivitat", cosa que també transmet el Nadal. Per al director creatiu de Leo Burnett, Juan García, tampoc són situacions tristes, sinó "emocionants". "Quan intentes reflectir la realitat, el resultat és veraç", ha insistit.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés