TERRASSA (BARCELONA), 15 oct. (EUROPA PRESS) -
NewTime, diari en paper de Terrassa, Sabadell i la seva comarca, segueix el seu procés de consolidar-se com a grup de comunicació de referència en català del Vallès Occidental creant aliances i absorbint capçaleres.
Segons ha informat el grup aquest dimecres, NewTime ha tancat fa poc la compra de la marca i de la capçalera d''El Diari del Vallès', un diari gratuït i quinzenal amb 10.000 unitats per edició.
Aquest operació pretén acostar el grup de comunicació NEWT a un consumidor diferent i l'equip humà d'aquest diari, encapçalat per Jaume Canals, s'incorporarà a les instal·lacions del Gran Casino de Terrassa, seu de NewTime.
Des del seu llançament el novembre del 2013, NewTime ha aconseguit anar creixent i s'ha convertit en un mitjà de referència al Vallès i, des del passat 23 abril, amb l'obertura a Sabadell, s'ha consolidat com a mitjà en les dues capitals de comarca.
El grup ha obert a més corresponsalies en diferents poblacions del Vallès Occidental per afermar-se en continguts i mantenir els seus tres línies de negoci.
D'una banda, el diari NewTime, en paper els dilluns i dissabtes que es distribueixen en més de 100 establiments; a més els dilluns amb el suplement 'iEsport'.
'El Diari del Vallès' seguirà com a gratuït amb informació de la majoria de poblacions de la zona i amb periodicitat quinzenal i, alhora, apareixerà encartat en NewTime, conservant els 10.000 exemplars que habitualment realitzava.