Publicat 14/04/2018 12:04

Neix un segell editorial dedicat a la relació entre vi i cultura

Neix un segell editorial dedicat a la relació entre vi i cultura
VIBOP

   BARCELONA, 14 abr. (EUROPA PRESS) -

   La periodista Montserrat Serra ha llançat el segell editorial Vibop Edicions, centrat en el vi, la cultura, la cuina i el paisatge, ha explicat la creadora a Europa Press.

   Serra ha detallat que l'editorial publicarà quatre títols a l'any --dos a la primavera i dos a la tardor--, amb llibres de petit format que es podran adquirir per subscripció, en petites llibreries i establiments de vi.

   Com a primer llançament d'aquest segell, l'editorial ha publicat la col·lecció 'Envinats', dedicada a la relació del món del vi amb la cultura i la creació amb dos primers títols.

   El primer dels llibres és 'Josep Roca, a l'avantguarda del vi', amb dos tastos de vi del sommelier del Celler de Ca Roca que aspira a complaure els iniciats en la cultura vinícola, així com aquells que volen iniciar-se en la seva degustació.

   El segon títol d'aquesta editorial és 'Les olors en la literatura', de l'escriptor Vicenç Pagès Jordà, que repassa des de l'evocadora aroma de la magdalena de Marcel Proust fins a la putrefacció de l'estómac de la balena Moby Dick d'Herman Melville passant per fragments de Charles Baudelaire, Oscar Wilde i Prudenci Bertrana, entre d'altres.

   Els propers títols seran 'Vins de Memòria. 10 anys de papers de vi' amb històries autobiogràfiques de diferents personalitats i la seva relació amb el vi, i 'Vins, vinets, vinasses', amb treballs --alguns inèdits-- del dissenyador gràfic Enric Satué.

Contingut patrocinat