Actualitzat 02/05/2013 16:58

Neix un nou festival de reggae a Barcelona amb actuacions de Soja, Black Uhuru i Skatalites

Presentación del fetsival Trash An'Ready
EUROPA PRESS

BARCELONA 2 maig (EUROPA PRESS) -

Barcelona tindrà des d'aquest agost un nou festival de reggae, el Trash An'Ready, una aposta per programar a la ciutat comtal actuacions de grups com Soja, Black Uhuru i Skatalites, entre d'altres, en un esdeveniment que tindrà lloc el 10 d'agost a la plaça Major del Poble Espanyol, i que està organitzat per la promotora Doctor Music.

En una roda de premsa, el responsable de l'esdeveniment, Robert de Niento, ha explicat que aquest certamen és un "nou concepte" de festival, per sumar les propostes existents a la ciutat, amb la participació de bandes mítiques del gènere i bandes del futur que ja s'han fet un lloc.

Han esgrimit l'auge d'aquest gènere els últims anys per justificar la programació d'un festival de reggae, així com la centralitat de Barcelona en el ressorgiment dels nous ritmes caribenys i afroamericans.

Tash An'Ready és una expressió de l'argot popular jamaicà que en anglès es tradueix com alguna cosa molt elegant i de moda, una paraula que segons el parer dels seus creadors defineix el festival.

Les actuacions previstes són els concerts de Soja, Black Uhuru, The Skatalites, Pirat's Sound Sistema i la participació del mestre de cerimònies Marcus Reggaeland.

A més d'aquests concerts, el Poble Espanyol acollirà ja des d'aquest mateix dijous la programació d'estiu, amb actuacions com la de The XX i John Talabot, 50 cents, Loquillo, Manel, Bremen, Kings of Convenience, Kakkamaddafakka, Mark Knopfler i Elvis Costello, entre d'altres.

Contingut patrocinat