Actualitzat 09/05/2013 13:51

Nadia Hernández, nova directora de la Fundació Francisco Godia

Nadia Hernández, directora de la Fundación Godia
FUNDACIÓN GODIA

BARCELONA 9 maig (EUROPA PRESS) -

La historiadora Nadia Hernández ha estat nomenada directora de la Fundació Francisco Godia, rellevant en el càrrec a Sara Puig, que ha estat al capdavant de la fundació els últims 15 anys, segons ha informat aquest dijous l'entitat en un comunicat.

Hernández està vinculada a la fundació des d'abans de la seva inauguració; inicialment va fer gestions de conservació de la col·lecció de Paco Godia, després, i fins al 2005, va dirigir la conservació preventiva de la fundació, així com els muntatges d'exposicions temporals.

Especialitzada en la conservació de col·leccions, Hernández ha treballat en col·leccions públiques --en el departament de restauració del Museu Nacional de Catalunya (MNAC) i en la conservació preventiva d'exposicions temporals de la Fundació La Caixa-- i com a conservadora de col·leccions particulars.

Llicenciada en Geografia i Història, Nadia Hernández està especialitzada en Història de l'Art per la Universitat de Barcelona (UB) i té dos diplomatures internacionals en conservació i restauració.

Ha exercit la docència, fa poc com a professora convidada en el Màster de Postgrau Gestió de l'Art Actual de la UB i al seminari de col·leccionisme 'Art i Patrimoni. El valor d'una col·lecció privada' de la Fundació Art i Mecenatge organitzat per Esade.

Contingut patrocinat