Publicat 04/03/2015 19:40

Les joventuts del PSC impulsen una campanya contra "el turisme de negocis sexual"

Mwc 2015
EUROPA PRESS

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 4 març (EUROPA PRESS) -

Les joventuts del PSC (JSC) han acudit aquest dimecres als accessos del Mobile World Congress (MWC) que se celebra a Barcelona per emprendre un acte reivindicatiu de conscienciació contra el "turisme de negocis sexual".

En un comunicat, han explicat que es tracta d'una campanya que s'aplica en altres llocs del món amb el lema 'Real men don't buy girls' --'Els homes de veritat no compren dones'-- i amb la qual aquest dimecres han volgut "denunciar el que s'amaga darrere d'un congrés de la magnitud" del MWC.

"Volem sensibilitzar als congressistes, enviar-los 'imputs' de què hi ha darrere de la prostitució, la tracta i l'explotació sexual: una violació dels Drets Humans", ha exposat la viceprimera secretària de les JSC, Arantxa Calvera.

Calvera ha lamentat que "Barcelona i Catalunya s'han convertit en el bordell d'Europa els últims anys", i ha exigit a l'Ajuntament que vetlli perquè els grans certàmens com aquest congrés no emparin pràctiques com aquesta.

Segons les JSC, molts congressistes han quedat sorpresos per la campanya i han afirmat haver rebut "publicitat de bordells a l'entrada del recinte" on se celebra el congrés.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés