MADRID, 17 ago. (EUROPA PRESS) -
El director alemany Wolfgang Petersen ha mort als 81 anys al seu domicili de Los Ángeles (Estats Units) segons ha informat la revista Deadline.
El creador de pel·lícules com 'La tempesta perfecta', 'La història interminable' o 'Troia', va morir divendres 12 d'agost per un càncer de pàncrees, tot i que la notícia de la defunció ha transcendit aquest dimarts.
El director va arribar al cim amb la pel·lícula 'El submarí' el 1981 que va rebre sis nominacions als premis Oscar, entre els quals el de millor direcció. El 2000 va estrenar 'La tempesta perfecta', un llargmetratge protagonitzat per Geroge Clooney.
Quatre anys més tard va presentar 'Troia', amb Brad Pitt en el paper d'Aquil·les. Altres pel·lícules reconegudes internacionalment són 'Posidó' i 'Air Force One'.