Publicat 10/01/2022 12:35

Mor un treballador en caure mentre rehabilitava una façana a Salou (Tarragona)

Archivo - Arxiu - Ambulncia del SEM
SEM - Archivo

TARRAGONA 10 gen. (EUROPA PRESS) -

Un treballador d'una empresa de treballs verticals ha mort aquest dilluns quan s'ha precipitat d'una quarta planta mentre rehabilitava la faana d'un edifici de Salou (Tarragona).

En un comunicat, els Mossos d'Esquadra han explicat que els fets han succet cap a les 9:50 hores aproximadament, quan el sistema de subjecció s'ha trencat i l'home s'ha precipitat, segons les primeres informacions.

Diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, dels Bombers de la Generalitat i efectius del Sistema d'Emergncies Mdiques (SEM) s'han desplaat fins al lloc dels fets.

La víctima és un home de 42 anys, treballador d'una empresa de treballs verticals i veí de la Pobla de Mafumet (Tarragona).

Els Mossos d'Esquadra han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de gurdia de Tarragona i del Departament d'Empresa i Treball, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.