GIRONA 19 abr. (EUROPA PRESS) -
Una persona ha mort a la nit d'aquest divendres a dissabte a Lloret de Mar (Girona) en un incendi d'un habitatge al primer pis d'un bloc de set plantes, han informat els Bombers de la Generalitat aquest dissabte en un comunicat.
Els Bombers van rebre l'avís a les 23.48 i quan van arribar l'incendi estava completament desenvolupat i alguns veïns s'havien autoevacuat, mentre que uns altres dos s'havien confinat a casa seva.
Van trobar una persona inconscient i la van posar a disposició del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), però va morir poc després.
El foc es va extingir a les 00.27, després de la qual cosa van ventilar l'escala del bloc i van deixar que els veïns recollissin les seves pertinences abans de passar la nit fora.
Els Bombers van activar deu dotacions, sis vehicles d'aigua, una autoescala automàtica, dues dotacions de coordinació i comandament i una dotació lleugera, a més de comptar amb efectius del SEM i patrulles dels Mossos d'Esquadra.