TARRAGONA 21 ago. (EUROPA PRESS) -
Un home de 80 anys ha mort ofegat el matí d'aquest dilluns a la platja de l'Alguer de L'Ametlla de Mar (Tarragona) minuts abans de l'inici del servei de vigilncia de les platges.
Segons un comunicat de Protecció Civil, el telfon d'emergncies 112 ha rebut l'avís a les 11.06 hores, i els socorristes, que ja estaven a la platja, han pogut treure a l'home inconscient de l'aigua.
Aquesta mort suma la número 22 a les platges catalanes durant el període de campanya estival --que va del 15 de juny al 15 de setembre-- d'aquest 2023, i Protecció Civil ha demanat extremar les precaucions i tenir presents les "condicions i limitacions físiques" per evitar un sobreesfor que suposi un risc per sortir de l'aigua.