BARCELONA 29 nov. (EUROPA PRESS) -
Els Mossos d'Esquadra han trobat mort a un detingut en una cel·la de la comissaria de Les Corts de Barcelona i han obert una informació reservada per aclarir les causes de la mort.
El conseller d'Interior, Ramon Espadaler, ha declarat als mitjans aquest divendres que l'home va ser detingut per furt dijous i va ser atès primer al CAP Perecamps --perquè va demanar que el reconegués un metge-- i després a l'Hospital Clínic, tot i que no se sap el motiu; segons el conseller, va poder consumir drogues.
Espadaler ha assegurat que, amb la informació que té, pot afirmar que la mort de l'home no té res a veure amb la seva detenció ni amb el seu període de custòdia a Les Corts, i ha justificat haver convocat als mitjans perquè la mort d'un detingut en comissaria és alguna cosa "excepcional".