Publicat 01/09/2024 10:24

Mor un camioner de Tàrrega (Lleida) després de bolcar a l'A-22, al terme municipal de Montsó

Camió bolcat a l'A-22 en un accident aquest dissabte en el qual ha mort un home de 56 anys veí de Trrega (Lleida)
GUARDIA CIVIL

MONTSÓ (OSCA), 1 (EUROPA PRESS)

Un home de 56 anys veí de la localitat ilerdenca de Trrega ha mort aquest dissabte en un accident de trnsit que ha tingut lloc a l'autovia A-22 que uneix Osca i Lleida a l'altura del terme municipal de Montsó.

El sinistre s'ha produt a les 19.20 hores en el quilmetre 41,300 de l'A-22, sentit descendent, quan el camió articulat que transportava bestiar porcí ha sortit pel marge esquerre de la calada i, després de xocar amb una bionda metllica, ha acabat bolcant.

Com a resultat de l'accident, el camioner ha mort i el seu cos ha estat traslladat pels serveis funeraris a l'Institut de Medicina Legal d'Osca.

L'avís de l'accident s'ha rebut a la Central Operativa de Trnsit de la Gurdia Civil de la capital d'Osca a través de la Sala d'Emergncies 112 SOS Aragó.

L'autovia A-22 ha quedat tallada més de dues hores en el sentit decreixent del tram comprs entre els quilmetres 44 i 40 i s'ha habilitat el desviament de la circulació per l'N-240.

Al lloc del sinistre s'hi han personat tres patrulles dels Destacaments de Trnsit de la Gurdia Civil de Fraga, Barbastro i Ainsa, l'Equip de Sinistres Vials (EIS) de la Unitat d'Investigació de Seguretat Vial (UNIS) del Subsector de Trnsit de la Gurdia Civil d'Osca, una patrulla de Seguretat Ciutadana de la Gurdia Civil de Montsó i una dotació de bombers, protecció civil i ambulncia del 061.

L'EIS de la Gurdia Civil de Trnist amb base a Osca investiga les possibles causes de l'accident.

Es tracta de la tercera víctima mortal a les carreteres aragoneses en amb prou feines 24 hores després de la defunció de dos motoristes a Saragossa i Mequinensa.