GIRONA 1 abr. (EUROPA PRESS) -
El bisbe de Girona, Francesc Pardo, ha mort als 75 anys, després de setmanes ingressat a l'Hospital Josep Trueta de Girona.
Segons ha informat el Bisbat de Girona aquest divendres en un tuit recollit per Europa Press: "Comuniquem oficialment que aquesta nit ha mort el bisbe Francesc. Descansi en pau".
Pardo va néixer a Torrelles de Foix (Barcelona) el 26 de juny de 1946, va entrar al Seminari Menor de Barcelona i va cursar els estudis eclesistics al Seminari Major.
Va obtenir la llicenciatura de Teologia a la Facultat de Teologia de Catalunya, i és autor de diversos articles publicats en revistes especialitzades de pastoral.
Va ser ordenat capell a la basílica de Santa Maria de Vilafranca del Peneds en 1973 i al juliol de 2008 va ser nomenat bisbe de Girona pel papa Benedicte XVI, prenent possessió del crrec el 19 d'octubre d'aquell any.