Actualitzat 05/06/2013 15:13

Mor Ada, la dona brutalment agredida per un mestre shaolin a Bilbao

Ada, víctima del 'maestro shaolín'
EUROPA PRESS

BILBAO 5 juny (EUROPA PRESS) -

La dona nigeriana que va ser agredida diumenge en un gimnàs de Bilbao, suposadament pel mestre shaolin Juan Carlos Aguilar, continua en estat crític, ha mort a les 12.35 hores, segons han informat fonts de l'Hospital de Basurto a Europa Press.

La víctima va ingressar en coma després de l'agressió i, des d'aleshores, estava ingressada a la Unitat de Reanimació de l'Hospital de Basurto. El seu estat va empitjorar aquest dimarts i en les últimes hores no va experimentar variació.

Agents de l'Ertzaintza van trobar la dona nigeriana lligada de mans i emmordassada en el citat centre esportiu, ubicat en un local del carrer Màxim Aguirre de la capital biscaïna.

Pel que sembla, l'home, que va ser després detingut i que va confessar haver assassinat una altra dona, va portar la dona en contra de la seva voluntat al local i la va agredir al seu interior.

Contingut patrocinat