Actualitzat 23/04/2018 10:59

Míriam Hatibi celebra que els llibres surtin al carrer: "És una passada"

Míriam Hatibi
Europa Press

BARCELONA 23 abr. (EUROPA PRESS) -

L'activista catalana Míriam Hatibi s'estrenarà aquest Sant Jordi signant llibres amb el seu 'Mirame a los ojos', en una festivitat que ha explicat que viu amb molta il·lusió: "Que els llibres surtin al carrer és una passada".

En declaracions a Europa Press, en l'esmorzar d'autors de la Virreina de Barcelona, ha afirmat que té ganes de viure aquesta jornada "des de l'altre costat", com a autora, i ha afegit que adaptarà les dedicatòries a cada persona, amb els qui parla de coses diferents quan se li acosten pel carrer.

Ha relatat que no té cap bolígraf de la sort, però que casualment s'ha vestit a conjunt amb la portada del seu llibre, de color verd, cosa que li passa sovint perquè li agrada molt el color.

Contingut patrocinat