BARCELONA 10 abr. (EUROPA PRESS) -
Milers de persones omplen la plaça Sant Jaume de Barcelona la tarda d'aquest dimarts passades les 20.00 hores contra la detenció d'una membre dels Comitès de Defensa de la República (CDR) i en defensa d'aquestes organitzacions sota el lema 'Jo soc CDR'.
Els CDR han convocat aquesta protesta a les principals ciutats catalanes amb motiu de l'operació de la Guàrdia Civil per ordre de l'Audiència Nacional d'aquest dimarts, que veu presumptes terrorisme i rebel·lió.
A Barcelona també s'han mostrat pancartes demanant la llibertat dels presos sobiranistes, en una concentració que se celebra simultàniament en ciutats com Girona, Tarragona, Lleida, Girona, Viladecans --on ha estat detinguda la membre dels CDR--, Mataró (Barcelona) i Solsona (Lleida) --on s'han detingut persones per les protestes davant el Parlament del 30 de gener--, entre unes altres.