LLEIDA, 11 març (EUROPA PRESS) -
La campanya de la Diputació de Lleida per a promocionar les estacions d'esquí lleidatanes a les xarxes socials a través d'un concurs de fotografia en les quals els seus autors expliquessin les seves emocions al Twitter i Instagram ha finalitzat amb 1.014 instantànies d'uns 200 autors, ha informat aquest dimarts el Patronat de Turisme de la institució.
La fotografia guanyadora mostra un paisatge de l'estació d'esquí de Vaquèira Beret, amb les muntanyes nevades al fons i una neu verge on, en un primer pla, apareix algú practicant snow amb un casc on porta subjecta una càmera de vídeo per gravar i captar totes les seves emocions a la neu, i al seu costat es veuen dues taules d'snow clavades a la neu.
Segons assenyala el Patronat de Turisme, la fotografia es va pujar a les xarxes socials i es va presentar al concurs amb el nom de mariona_mr87, que correspon a Mariona Macià de Lleida.
El premi per a l'autora de la fotografia guanyadora és un cap de setmana per a dues persones a un lloc de les comarques de Lleida.
El director del Patronat de Turisme de la Diputació, Jordi Blanch, va assegurar el novembre, al presentar la campanya d'hivern de Lleida amb el lema 'On la neu és més que neu', que l'objectiu del concurs de fotos era aprofitar l'estrebada de les xarxes socials i promocionar les onze estacions lleidatanes, la major superfície esquiable d'Espanya amb 461 quilòmetres.