BARCELONA 3 set. (EUROPA PRESS) -
Un total de 510 aspirants a mosso d'Esquadra han iniciat aquest dilluns el curs de formació bàsica policial a l'Escola de Policia, a Mollet del Vallès (Barcelona), després que l'última promoció amb aspirants a agents d'aquest cos es llicenciés durant el curs 2011-2012.
Segons ha informat la Conselleria d'Interior de la Generalitat en un comunicat, el curs compta amb 889 aspirants, 510 mossos i 379 policies locals, que acabaran la formació el juny del 2019, i els que la superin iniciaran llavors un període de proves en els seus respectius cossos.
El curs de formació bàsica per a policies a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC), que té una durada de 1.275 hores, capacita l'alumnat per integrar-se en els cossos de policia de Catalunya i per exercir les funcions bàsiques de policia, segons la Conselleria.