BARCELONA, 5 maig (EUROPA PRESS) -
Més d'un centenar de peces publicitàries i 30 agències opten als VIII premis GoliADs UAO CEU Awards organitzats per la Universitat Abat Oliba (UAO) CEU, un "festival publicitari i de la comunicació" en què els alumnes del centre jutgen el treball dels professionals, ha informat aquest dilluns la universitat en un comunicat.
Els premis, que es faran públics en un acte en la UAO CEU el 15 de maig, estan organitzats en les categories de millor espot de producte; millor espot de servei; millor gràfica; millor campanya de valors humans; millor campanya 'below the line', i millor campanya en línia, a més de reconèixer les millors iniciatives a la televisió, premsa, ràdio i internet.
En l'última edició, els GoliADs van recaure sobre els periodistes Manel Fuentes i Iñaki Gabilondo i sobre el publicista Risto Mejide, entre d'altres guardonats, i en anteriors anys han estat premiats professionals com Luis del Olmo, Marçal Moliné, Joaquín Lorente, Lluís Bassat, Andreu Barrabino, Ramón Massó i Mercedes Milá.