Actualitzat 07/07/2013 14:30

Més de 300.000 musulmans comencen aquest dimarts el ramadà a Catalunya

BARCELONA 7 jul. (EUROPA PRESS) -

Més de 300.000 musulmans inicien aquest dimarts a Catalunya, coincidint amb l'arribada de l'onada de calor, la celebració del mes del ramadà que implica abstinència total de menjar, beguda i relacions sexuals des de l'alba fins que es pongui el sol.

Així ho ha explicat a Europa Press el coordinador del Consell Islàmic i Cultural de Catalunya, Jamal El Attouaki, qui ha restat importància al fet que coincideixi amb les temperatures altes: "Portem gairebé vuit anys coincidint amb la calor i l'any vinent caurà al juny".

Segons dades del Consell Islàmic, a Catalunya existeixen al voltant de 80.000 treballadors musulmans, i l'entitat demana que els empresaris siguin sensibles davant d'aquesta situació.

Contingut patrocinat