BARCELONA, 1 set. (EUROPA PRESS) -
El cicle 'Música als Parcs' ha tancat la seva XXIII edició amb l'assistència de 14.100 assistents durant 19 concerts gratuïts organitzats en una trentena de parcs i jardins de Barcelona, ha informat l'Ajuntament aquest dissabte en un comunicat.
En aquesta edició, que ha tingut lloc del 2 de juny al 30 d'agost, s'han ofert concerts de diferents estils, com música clàssica, jazz, blues, formacions corals i formacions d'escoles de música i orquestres, a més de les actuacions de músics i els intèrprets, que han ofert concerts de petit format.
El punt final a l'edició 2018 va ser el concert de Txell Sust & August Tharrats Trio el dijous al parc del Clot, amb el qual van celebrar 25 anys de la formació i en el qual van presentar el seu últim treballo 'Jazz Nature'.
Una de les novetats d'aquest any és la realització de noves visites guiades prèvies als concerts amb una en cada districte per donar a conèixer millor els beneficis socials i ambientals dels parcs i jardins, i a les quals han assistit al voltant de 400 persones.
Aquest cicle de concerts estiuencs gratuïts va néixer amb l'objectiu d'apropar la música de qualitat a tots els públics i fomentar la presència de joves intèrprets, i potenciar les possibilitats dels parcs com a espais de convivència i oci també durant les tardes i nits d'estiu.