Més de 100 marques s'uneixen en una campanya que aposta per regals de proximitat per Nadal

Publicat 9/12/2019 18:31:29CET
Web de la campanya Jo Regalo Talent Local
CAMPAÑA JO REGALO TALENT LOCAL

BARCELONA, 9 des. (EUROPA PRESS) -

Més de 100 marques, botigues i mercats de Nadal s'han unit a la campanya #joregalotalentlocal, que vol impulsar al col·lectiu de petits creadors que elaboren productes artesanals, locals i a petita escala amb l'objectiu de convertir-ho en una alternativa real i de proximitat als regals que proposen les grans cadenes.

Segons ha informat l'organització en un comunicat aquest dilluns, la iniciativa ofereix al consumidor productes fets a mà per creadors que treballen amb proveïdors locals que afavoreixen el comerç de proximitat i fomenten l'economia del territori.

A la pàgina web de la iniciativa (joreaglotalentlocal.com), el públic trobarà productes de joieria, borses, moda, decoració, papereria, infantil, il·lustració, ceràmica i animals, de marques de Catalunya, Galícia, el País Basc, Andalusia i Madrid.

La iniciativa també vol "interpel·lar directament el consumidor i fer-li reflexionar sobre el tipus de consum de pràctica durant el Nadal", així com explicar l'important que és el seu compromís per canviar el sistema de consum massiu que tantes desigualtats crea.

Segons els impulsors, comprar creadors locals té beneficis socials com potenciar l'economia circular, afavorir el comerç de proximitat, mantenir viu el teixit industrial del territori i defensar els projectes d'emprenedoria de les marques locals.