BARCELONA 23 nov. (EUROPA PRESS) -
La banda Manel ha reeditat el disc del seu debut 'Els millors professors europeus' amb motiu del seu 10è aniversari i un any després del tancament de la gira del seu últim disc 'Jo competeixo' (2016).
Segons ha informat el grup en un comunicat, el grup ha publicat el disc aquest divendres en el seu propi segell Ceràmiques Guzmán, disc que no havia estat disponible en vinil i que recupera el disseny original en format CD, a més d'haver remasteritzat la versió digital.
Amb unes vendes acumulades de 60.000 unitats, aquest àlbum va ser el Millor Disc del 2008 per a la revista 'Enderrock', i top 10 en la pràctica totalitat dels resums anuals de mitjans generalistes i premsa especialitzada, han reivindicat.