Publicat 09/02/2023 17:37

Malú i Fangoria amb Nancys Rubias se sumen al Festival Jardins Terramar de Sitges (Barcelona)

Malú, Fangoria i Nancys Rubias
FESTIVAL JARDINS TERRAMAR DE SITGES

BARCELONA 9 febr. (EUROPA PRESS) -

El Festival Jardins Terramar de Sitges (Barcelona) ha incorporat en el seu cartell Malú i un doble concert de Fangoria amb les Nancys Rubias els dies 4 i 8 d'agost, respectivament, que se sumen així als concerts ja confirmats de Tom Jones, Zaz i Els Amics de les Arts, entre d'altres.

Malú ha tornat aquest 2023 als escenaris amb una proposta renovada per posar punt i final a la gira 'Mil Batallas Tour', ha informat aquest dijous en un comunicat l'organització del festival, que se celebrar del 28 de juliol al 10 d'agost.

Per la seva banda, Fangoria, el duo format per Alaska i Nacho Canut, i Nancys Rubias, la banda liderada Mario Vaquerizo, s'uniran per oferir un doble concert en el qual repassaran els seus temes més destacats.

Contingut patrocinat