MADRID 22 des. (EUROPA PRESS) -
A Madrid, les principals retencions s'estan produint a l'A-3 a l'altura de Rivas Vaciamadrid, on un accident està causant un embotellament de més de 7 quilòmetres en sentit sortida. També hi ha dificultats a l'entrada de Madrid per la A-2 a l'altura de la M-30 i complicacions a la sortida per la A-4 en Sant Cristobal de los Ángeles i Pinto. També hi ha circulació intensa a l'A-6 al seu pas per Las Rozas i pel Plantío en tots dos sentits.
A més, a la M-40 hi ha retencions entre Hortaleza i els recintes firals en direcció a la A-2; entre Coslada i Vicálcaro en tots dos sentits i des de les Taules fins a la M-503 a Pozuelo en tots dos sentits. En la M-50 hi ha congestions a l'altura de Majadahonda en sentit A-6.
A Barcelona, les principals complicacions per al trànsit es presenten a la Ronda del Litoral (B-10), amb 8 quilòmetres de trànsit en tots dos sentits. També les hi ha a la Ronda de Dalt (B-20), i a la B-30 a Cerdanyola del Vallès cap a Barcelona. Hi ha retencions també a la C-16 a l'altura d'Espluges en sentit B-20 i a l'A-2 tant en sentit d'entrada com de sortida de Barcelona.
A Sevilla, un accident a l'A-92 a l'altura d'Alcalá de Guadaira (sentit Màlaga) està provocant retencions des del quilòmetre 17 i un carril (el dret) ha hagut de ser tancat al trànsit. També hi ha complicacions a la S-30 (sentit creixent).
A l'Aragó, la boira a l'A-2 al seu pas per Fraga (Osca) està suposant complicacions per a la circulació i, a Lugo, a l'altura de Mondoñedo.