Publicat 17/01/2023 15:43

Madonna actuarà l'1 de novembre a Barcelona en la gira mundial 'The Celebration Tour'

Cartell del concert de Madonna al Palau Sant Jordi de Barcelona
LIVE NATION

BARCELONA, 17 gen. (EUROPA PRESS) -

L'artista Madonna actuar l'1 de novembre del 2023 al Palau Sant Jordi de Barcelona dins la seva gira mundial 'The Celebration Tour' i és l'única data anunciada a Espanya, ha informat aquest dimarts la promotora Live Nation en un comunicat.

Les entrades per al concert, en el qual l'artista recorrer quatre dcades de grans xits, es posaran a la venda divendres, amb una prevenda dijous a livenation.es i dimecres en el seu club de fans.

La gira mundial visitar 35 ciutats i comenar a l'Amrica del Nord el 15 de juliol al Rogers Arena de Vancouver (Canad), abans de viatjar a Europa, on recorrer 11 ciutats a la tardor, amb parada a Barcelona.

'The Celebration Tour' recorre la travessia artística de Madonna al llarg de quatre dcades, on homenatja la ciutat de Nova York, lloc on va iniciar la seva carrera: "Estic emocionada per explorar tantes canons com sigui possible amb l'esperana de donar als meus fans l'espectacle que han estat esperant", ha subratllat la cantant.

Madonna ha anunciat la gira mundial amb un vídeo que pica l'ullet a la seva pellícula 'Truth or Dare', en el qual participen noms destacats com Diplo, Judd Apatow, Jack Black, Lil Wayne, Bob The Drag Queen, Kate Berlant, Larry Owens, Meg Stalter, Eric Andre i Amy Schumer.

Bob The Drag Queen, també conegut com Caldwell Tidicu, obrir tots els concerts de la gira mundial de Madonna.

Contingut patrocinat