Publicat 15/11/2023 15:45

Love of Lesbian farà una "pausa creativa" després de publicar el seu nou disc, previst per al 2024

Archivo - Santi Balmes, líder de Love Of Lesbian
Ricardo Rubio / Europa Press - Archivo

BARCELONA, 15 nov. (EUROPA PRESS) -

El cantant i compositor de Love of Lesbian, Santi Balmes, ha avançat aquest dimecres que el grup farà una "pausa creativa" després de publicar el seu nou disc, previst per al 2024.

En una entrevista a Rac 1 recollida per Europa Press, Balmes ha assegurat que no se separaran: "Som família. És molt difícil que hi hagi un adeu definitiu, molt complicat. Però sí que hi ha moments en els quals penses que has tocat un tope".

Balmes, compositor i cantant de la banda des de fa més de 25 anys, ha explicat que aquesta pausa és per "no abocar totes les idees artístiques en un sol projecte".


Contador



www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2023 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés