BARCELONA 22 des. (EUROPA PRESS) -
La propietària de l'administració de l'Eixample de Barcelona que va vendre una sèrie del quart premi 79.800 ha explicat que als clients no els agradaven els números amb aquesta terminació, però ella sempre diu que "no hi ha números lletjos; estan tots al bombo i ja està".
En declaracions a Europa Press la lotera de l'administració situada al número 662 de Gran Via, Susana Osuna, ha explicat que possiblement la major part dels dècims hagin estat venuts "a turistes", tot i que encara no sap si s'ha venut tota la sèrie a un mateix client o per separat.
Susana Osuna ha expressat la seva "il·lusió" per haver venut aquesta sèrie dotada amb 200.000 euros, malgrat no haver-ne comprat cap dècim del 79.800.
Tot i que l'administració porta oberta des del 1982, Susana és la seva lotera des de fa quatre anys i és la primera vegada que reparteixen un gran premi, per la qual cosa quan s'ha assabentat de la notícia ha sentit "molts nervis i molta alegria", ha confessat.
Aquest quart premi del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal també s'ha dispensat en administracions catalanes de La Seu d'Urgell i Sort (Lleida), i ha estat venut a Palència, Bilbao, Zamora i, sobre tot, a Sevilla.