Publicat 03/12/2022 15:02

Llibertat amb crrecs per al presumpte autor de vuit robatoris amb violncia a comeros de Barcelona

Els Mossos d'Esquadra detenen el presumpte autor de vuit robatoris violents a Barcelona a l'Hospitalet de Llobregat
MOSSOS D'ESQUADRA

BARCELONA 3 des. (EUROPA PRESS) -

El presumpte autor de vuit robatoris amb violncia a comeros de la província de Barcelona va quedar en llibertat amb crrecs el 26 de novembre després que els Mossos d'Esquadra el van detenir el dia 24 de novembre a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona).

L'home, de 35 anys, és multirreicident amb 13 antecedents policials, i va cometre aquests vuit robatoris entre el 30 de juny i el 30 de juliol a Barcelona, Esplugues de Llobregat, el Prat i el l'Hospitalet de Llobregat, han informat els Mossos d'Esquadra en un comunicat.

Entrava als locals amb un casc de moto i intimidava els treballadors per emportar-se entre 200 i 500 euros i després fugia amb una moto robada, que també s'ha recuperat.

Contingut patrocinat