Publicat 07/05/2023 15:56

Llibertat amb crrecs per a dos germans acusats d'estafar 2,5 milions a Catalunya

Archivo - Unes manilles dels Mossos d'Esquadra
MOSSOS D'ESQUADRA - Arxiu

GIRONA 7 maig (EUROPA PRESS) -

Un jutge ha decretat llibertat amb crrecs i retirada de passaport per a dos germans acusats d'estafar 2,5 milions d'euros a Catalunya fent-se passar per empresaris, després que els Mossos d'Esquadra els van detenir el 12 d'abril en collaboració amb la Policia Nacional a Lloret de Mar (Girona).

Els germans --de 24 i 27 anys-- presumptament van cometre cinc estafes a través del Rip Deal, un mtode que contacta amb les víctimes mitjanant anuncis o aplicacions de missatges, informa aquest diumenge Mossos en un comunicat.

Els acusats presumptament asseguraven a les seves víctimes que invertien els diners en immobles, criptomonedes i articles de luxe; no residien durant gaire temps al mateix lloc; movien els diners rpidament i es desfeien dels objectes que els poguessin incriminar.

Després d'acreditar una presumpta sisena estafa relacionada amb la compra de criptomonedes a Valncia, es va consolidar un equip conjunt amb la Policia Nacional, que el 12 d'abril va fer l'entrada i escorcoll a un domicili de Lloret de Mar (Girona).

La investigació continua oberta i els presumptes autors de les estafes tenien antecedents per fets similars.

Contingut patrocinat