Anuncia un pla de modernització per competir amb la venda en línia
LLEIDA, 21 des. (EUROPA PRESS) -
L'alcalde de Lleida, el socialista, Fèlix Larrosa, ha anunciat que l'Ajuntament de la ciutat destinarà un percentatge dels ingressos que generi la implantació de grans superfícies a un pla de modernització del petit comerç, que podria contemplar, entre altres punts, la creació de centrals de compres.
Segons ha explicat aquest divendres en un vermut amb els mitjans de comunicació amb motiu de les festes nadalenques, el seu equip treballa en la concreció del percentatge dels impostos que podrien destinar-se al pla del petit comerç.
Els serveis tècnics municipals ja s'han posat a treballar perquè tots aquells impostos que vinguin de l'impost de construccions que generarà les noves implantacions comercials una part important es pugui destinar a impulsar un pla de modernització del petit comerç, ha afirmat.
Larrosa ha assenyalat que quan parla d'un pla de modernització està pensant "en estructures comercials, en espais comercials, en l'agenda digital, en la implantació de nova tecnologia, a avançar, per exemple, en la creació de centrals de compres de caràcter territorial, de caràcter sectorial" per aconseguir eines per poder afrontar la competència que no es veu, que segons ha dit és la que es fa per Internet a través d'un ordinador.
"No parlem de les vendes que es fan per internet, només parlem de la por de les grans superfícies i no estem parlant d'una venda que cada vegada és més alta, que és la venda en línia, en què el petit comerç sí que pateix", ha assenyalat.