Actualitzat 23/05/2018 11:31

Un lladre sorprès robant en una casa fingeix que anava al terrat a veure els estels

Mossos d'Esquadra
@MOSSOS

TARRAGONA 23 maig (EUROPA PRESS) -

Els Mossos d'Esquadra han detingut a Tarragona un lladre que va ser sorprès robant en una casa la matinada d'aquest dilluns, i que, en ser interrogat pels policies, va donar una versió incoherent i va arribar a assegurar que només havia pujat al terrat a veure els estels.

Segons ha informat aquest dimecres la policia catalana en un comunicat, el lladre va aprofitar una bastida d'obra exterior per colar-se per una finestra i accedir al pis, al carrer Trinquet Vell, i el propietari de l'habitatge el va sorprendre a la cuina remenant en la nevera.

El va poder fer fora de la casa sense que oposés resistència i el va retenir juntament amb un amic fins que va arribar la policia, que el va arrestar per un presumpte delicte de robatori amb força a domicili en grau de temptativa.

Contingut patrocinat