Publicat 07/10/2024 16:26

L'ICS i l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona formen professionals sobre violncia obsttrica

Recreació de casos reals de violncia obsttrica
VALL D'HEBRON

BARCELONA 7 oct. (EUROPA PRESS) -

L'Institut Catal de la Salut (ICS) i l'Hospital Universitari Vall d'Hebron de Barcelona han impulsat una formació per a professionals de l'ICS per detectar situacions de violncia obsttrica en l'atenció primria i hospitalria.

La iniciativa, que s'ha presentat aquest dilluns a l'Hospital General de la Vall d'Hebron, té format d'obra de teatre i recrea casos reals d'aquest tipus de violncia, que els professionals hauran de detectar i debatre posteriorment, informa el centre en un comunicat.

L'acció es reproduir a tots els hospitals amb servei d'Obstetrícia i Ginecologia de l'ICS, i es calcula que durant el primer trimestre del 2025 es formar més de 500 persones i que, en una segona fase, la pea teatral estar disponible en realitat virtual.