Actualitzat 25/05/2018 18:44

L'ICS gestiona electrònicament els concursos de subministrament de material per "estalviar temps"

BARCELONA 25 maig (EUROPA PRESS) -

L'Institut Català de la Salut (ICS) gestionarà de forma electrònica les licitacions de subministrament de material, amb un nou sistema amb el qual cerca "estalviar temps i reduir la probabilitat d'errors" en el procés de contractació, tant per a la institució com per als proveïdors.

En un comunicat aquest divendres, l'ICS ha explicat que és la primera institució pública de l'Estat a incorporar en les seves licitacions electròniques de material, bases de dades amb estàndards d'identificació.

Aquesta nova gestió comportarà que les empreses que vulguin ser proveïdores de l'ICS introdueixin la informació sobre els productes que subministren en un programa desenvolupat per l'Associació Espanyola de Codificació Comercial (Aecoc).

Quan obri un concurs, l'ICS podrà comparar les diferents propostes de productes de les empreses interessades amb les fitxes digitals, mentre que anteriorment les empreses havien d'omplir dues fitxes --una del producte i una de l'ICS--.

El programa permetrà estalviar temps en les comissions tècniques que avaluen els concursos de subministraments, perquè garanteix que es recull la informació necessària per a la licitació, amb un format estàndard.

Contingut patrocinat